Sunday, October 26, 2014

از مرگ خانم خانو اده 21 سپتامبر 1خانم هريت جين خانو اده



از مرگ خانم خانو اده 21 سپتامبر 1899

خانم هريت جين خانو اده، زن از جي. خانو اده درگذشت، روز يكشنبه در خانه در اين شهر، در سن 70 سال و 9 روز. آقای و خانم خانو اده اينجا آمدم در همان نزديكي بود ده سال پيش، و پس از خريد يك قطعه زميني از اواخر ويليام allard ساخته شده، يك مسكن و دنج از تملک خود تبدیل به یک مدل صفحه اول، و در آنجا از آنها زندگي مي كرد. سلامتی خانم خانو اده خوب نشده بود تا مدت ها پيش از مرگ، و بر روي يك يا دو بار سابق شده بود تا اين حد پايين بود كه فكر كردم براي او غير ممكن براي احياي قانون اساسي، اما او گفت: طبيعتا قوی در او به نفع و او هر بار بهبود يافت. اگرچه در زمان شديدا رنج مي برد، او تمام شجاعانه محسوب می شد و از او به عنوان فوق العاده اي بسياري از دوستان من و نشاط آور.

خانم خانو اده متولد 8 سپتامبر 1829 [ 1830]، در roxbury ماساچوست، و در قرن هجدهم تولد او ازدواج كرده بود به آقای خانو اده. اين ازدواج كرده بود به آقای خانو اده او در اين بود كه در نهايت غرور به اين دوره از زندگي زناشويي طولاني خود آنها هرگز جدا شده بیشتر از چهار ماه در هر يك از زمان، و اين كه آنها كمتر بود جدا شده است. او بود كه مادر كودك از ده، دو تا كه او زنده مانده است، به عنوان يكي از هم از يك پسر را اتخاذ كرد. یک دختر خانم رابينسون، اکنون ساکن anacortes.

مراسم تشييع جنازه اين خدمات صورت گرفته بود از اقامت در روز سه شنبه بعد از ظهر، ٢٠٦ grandview بودن در گورستان. rev بیش از چارلز godsman خدمات انجام داده اند، خانم خانو اده داشتن عضويت كليساي خود در حدود یک سال پیش، قبل از اینکه به آن زمان داشتن يك گويندهاي بيش ندانيم. در آنجا بود كه كاملا از جمع دوستان اين خانواده كه در خدمات و تمام داشته اند كه عميقترين احساس همدردي نسبت به شوهر و ديگران از اين خانواده داغديده

21 سپتامبر، 1899

عنوان: هفته نامه آمريكايي، واشنگتن، روز پنجشنبه anacortes

No comments:

On this Day Bette Davis was Born