Sunday, October 26, 2014

מוות של גב' מחסן עצים 21 בספטמבר, משנת 1899גב' ג'יין האריאט ביצ מחסן עצים




מוות של גב' מחסן עצים 21 בספטמבר, משנת 1899גב' ג'יין האריאט ביצ מחסן עצים





גב' ג'יין האריאט ביצ מחסן עצים, אשתו של ג'יי V. מחסן עצים, נפטר ביום ראשון משפחתי בעיר זו, בגיל 70 שנים ו-9 ימים. מר והגב' מחסן עצים בא כאן בסמוך לפני עשר שנים, לאחר רכישת חלקת אדמה של המנוח ויליאם allard, שנבנה חמימה של דיור, שהוסב למלון שלהם לתוך מודל רכישה הבית, שם הם חיו מאז. את הבריאות של גב' מחסן עצים לא היה טוב מזה זמן רב לפני המוות שלה, עם אחד או שני אירועים לשעבר היתה כל כך נמוכה כי חשבתי שאי אפשר להחיות אותה, אך אותה באופן טבעי חזק החוקה אמר לה טובה היא כל הזמן לשחזר. אף על פי שאת היא סבלה, היא העידה היא כל הממלא, היה נחשב על ידי רבים שלה חברים כמו בנתונים ועליז, ג'ולי.

גב' מחסן עצים נולד 8 בספטמבר, 1829 (1830-) בשעה roxbury מסצ'וסטס, היה יום ההולדת השמונה עשרה שלה נשוי מר מחסן עצים. הוא היה נשוי מר מחסן עצים היה לה הגאווה להתייחס כי במשך זמן רב בחיי הם מעולם לא נראתה יותר מאשר ארבעה חודשים בכל פעם אחת, כי הם היו רק לעתים רחוקות היה על כל פרט. היא הייתה אמו של עשרה ילדים, אך כל שני מי ישרוד אותה, כמו גם אחד אחד בן מאומץ. בת אחת גב' רובינסון, anacortes מתגורר.

את הלוויה שירותי נערכו מתוך מקום ביום שלישי אחר הצהריים, בטקס קבורת היות בית הקברות grandview. את צ'רלס Rev godsman ערכו את השירותים, גב' מחסן עצים שיצטרכו להיות חבר של הכנסייה שלו לפני כשנה, לפני זמן מה מצפה universalist. היה די בהתקהלות של חברים של בני המשפחה. יש שירותי העמוקה ביותר אהדה בעלי המשפחות השכולות ואחרים של המשפחה

21 בספטמבר, משנת 1899
כותרת: שבוע אמריקאי, anacortes,

anacortes וושינגטון מוזיאון חמישי
1305 8
anacortes, WA 98221-1833

(360] 293-1929

No comments:

Sanchez