Sunday, October 26, 2014

خانم جین هریت وودهاوس مرگ خانم وودهاوس ۲۱ سپتمبر


خانم جین هریت وودهاوس مرگ خانم وودهاوس ۲۱ سپتمبر

 

 

خانم جین هریت وودهاوس پنجم, همسر "جی. وودهاوس درگذشت, روز یکشنبه در خانه در این شهر, در سن 70 سال و 9 روز. آقا و خانم وودهاوس در اینجا در نزدیکی ده سال پیش و پس از خرید یک قطعه زمینی از اواخر ویلیام allard مستاجر ساخته شده, از مسکن و تبدیل به یک مدل کسب کنند, آنها از زندگی می کنند. در این حال خانم وودهاوس خوب نشده بود برای یک مدت طولانی قبل از مرگ او, و در یک یا دو بار سابق شده بود که تا این حد پایین آن ناممکن بود برای او را به احیای, اما او گفت که طبعا نیرومندی در قانون اساسی به نفع خود و او هر بار خود را بازیافت. اگرچه در برابر او شدیدا رنج را تحمل کرد, او با شجاعت تمام آن محسوب می شد و او با بسیاری از دوستان و فوق العاده شادمانترین و نشاط آور.

 

خانم وودهاوس به دنیا آمده بود ۸ سپتمبر 1830 [ در درک متقابل roxbury ماساچوست, و تولد او در قرن هجدهم به آقای وودهاوس ازدواج کرده بود. ازدواج کرده بود این بود که آقای وودهاوس غرور خود را درک نمی کردند که در این دوره طولانی خود زندگی زناشویی آنها هرگز از هم جدا شده است برای مدت طولانی بیش از چهار ماه در هر زمانی, و کمتر بود که آنها از هم جدا شده است. او بود که ده فرزند از مادر, اما دو که زنده مانده اند, خود نیز به عنوان یکی از یک پسر را پذیرفت. یک دختر خانم رابینسون, در anacortes.

 

در مراسم تشییع جنازه راه اندازی شده بود از اقامت در بعد از ظهر روز سه شنبه, سهمی که در گورستان grandview. چارلز godsman دهد وآنان را انجام داده اند, خانم وودهاوس خدمات پس از عضویت کلیسای خود در حدود یک سال پیش, قبل از آن که یک زمان گویندهای بیش ندانیم. در آنجا کاملا در جمع دوستان از این خدمات را در خانواده و عمیقترین احساس همدردی نسبت به محرومان و دیگران را از خانواده

 

۲۱ سپتمبر

عنوان: هفته نامه آمریکایی, واشنگتن anacortes, پنجشنبه

 

 

8 1305 موزه anacortes

anacortes وائل عبداللطیف, 98221-1833

(360) 293-1929

No comments:

Awesome